Newsletter

Podaj swój adres e-mail, jeżeli chcesz otrzymywać informacje o nowościach i promocjach.

Bezpieczne Zakupy

  • Różne formy płatności
  • Szybka dostawa kurierska
  • 14 dni na zwrot towaru
  • Rzetelny Regulamin
  • Wysoki poziom szyfrowania danych i transakcji - 128 bitowe klucze
  • Szybkie bezpieczne zakupy

Informacje

Czas realizacji zamówienia
Przybliżony czas oczekiwania na realizacje zamówienia (w dni robocze) wynosi 1 dzień. W przypadku płatności przelewem, czas wysyłki paczki wydłuża się o czas realizacji przelewu, a w przypadku płatności ratalnej - o czas przygotowania i podpisania umowy ratalnej.

Jednak w większości przypadków towar jest wysyłany w dniu zaksięgowania wpłaty na nasze konto bankowe lub dokonania wyboru przesyłki pobraniowej.

Do czasu realizacji zamówienia należy dodać czas dostawy realizowanej przez firma kurierską - zazwyczaj 1 dzień roboczy.

Dostępność produktów
Wszystkie przez nas oferowane produkty są dostępne w ofercie stałej. Sprzedajemy wyłącznie towar będący na naszym stanie magazynowym.


Koszt dostawy
Zamówiony towar dostarczamy jest za pośrednictwem firm kurierskich UPS i Siódemka lub Poczty Polskiej. Informacja o koszcie dostawy wyświetlana jest  w zakładce „Koszty wysyłki”  na stronie głównej sklepu oraz w module 'koszyk sklepu' - z możliwością wyboru jednego z proponowanych wariantów.
Zakupy od kwoty 1000 zł opłacone przelewem, wysyłane są na nasz koszt przesyłką kurierską .


 Zakupy na raty
Zakupy mogą Państwo zrealizować również na raty. Współpracujemy ze znaną na rynku usług finansowych firmą Żagiel S.A, która oferuje kredyty na bardzo atrakcyjnych warunkach - opcja czasowo niedostępna

 

Adres siedziby przedsiębiorstwa:

SCooBI Telecom Sławomir K. Skowroński

ul. Piękna 13

85-303 Bydgoszcz

 

Adres do korespondencji wysyłanej za pośrednictwem Poczty Polskiej:

SCooBI Telecom

Skrytka Pocztowa nr 35

85-242 Bydgoszcz 41

  

Opis procedury reklamacyjnej:

  1. Kupujący może składać Sprzedawcy reklamacje dotyczące zawartej Umowy pod adresem sklep@clics.pl, lub w formie pisemnej na adres Sprzedawcy. Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej:
  • imię, nazwisko, adres, adres e-mail Kupującego,
  • datę zawarcia Umowy stanowiącej podstawę reklamacji,
  • przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania Kupującego,
  • wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację.
  1. Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji Sprzedający zwraca się do składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie.
  2. Sprzedający rozpoznaje reklamację w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci.
  3. Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez Kupującego adres e-mail bądź na adres poczty tradycyjnej.

Prawo konsumenta do odstąpienia od umowy:

W ciągu 14 dni od otrzymania nabytej rzeczy lub – w przypadku usług - zawarcia umowy, Kupujący (konsument) może odstąpić od umowy bez podawania jakiejkolwiek przyczyny. W takim przypadku Sprzedający zwróci wszystkie otrzymane od Kupującego płatności.
Aby odstąpić od umowy zawartej w sklepie internetowym www.Clics.pl , należy złożyć Sprzedającemu stosowne oświadczenie woli, pisząc na adres e-mail: sklep@clics.pl  lub wysyłając w formie papierowej na adres siedziby firmy lub na adres do korespondencji .  Kupujący może skorzystać ze wzoru odstąpienia od umowy, podanego poniżej.

 

Przesyłkę wysyłaną za pośrednictwem  innej firmy niż Poczta Polska  należy nadać na adres:

SCooBI Telecom, ul. Piekna 13. 85-303 Bydgoszcz

 

Przesyłkę wysyłaną za pośrednictwem Poczty Polskiej należy nadać na adres:

 SCooBI Telecom, skrytka pocztowa nr 35 . 85-242 Bydgoszcz 41

 

Wzór oświadczenia o odstąpieniu od umowy:

(Oświadczenie to należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy)

SCooBI Telecom Sławomir K. Skowroński

ul. Piękna 13

85-303 Bydgoszcz

Ja ………..………………………………. niniejszym informuję o moim odstąpieniu od umowy dotyczącej zakupu następującej/ych rzeczy …………………………......………………………………………….,

Numer zamówienia……………………….…………………… .

Data zawarcia umowy: ……………………………………….,

Data odbioru ……………………………………………….… .


Imię i nazwisko ………………………………………………………….

Adres  …..…………………….……..…………………………………….

Data …………………….

 

Podpis (tylko jeżeli formularz jest wysłany w wersji papierowej)



Koszt zwrotu rzeczy w przypadku odstąpienia od umowy:

  1. W przypadku odstąpienia od Umowy Sprzedawca nie ponosi kosztu odesłania Towaru


Brak odstąpienia od umowy

Prawo odstąpienia od umowy zawartej w sklepie internetowym Clics.pl nie przysługuje Kupującemu (konsumentowi) w odniesieniu do umów:

1) o świadczenie usług, jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od umowy;

2) w której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi przedsiębiorca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy;

3) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb;

4) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia;

5) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;

6) w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami;

7) w której przedmiotem świadczenia są napoje alkoholowe, których cena została uzgodniona przy zawarciu umowy sprzedaży, a których dostarczenie może nastąpić dopiero po upływie 30 dni i których wartość zależy od wahań na rynku, nad którymi przedsiębiorca nie ma kontroli;

8) w której konsument wyraźnie żądał, aby przedsiębiorca do niego przyjechał w celu dokonania pilnej naprawy lub konserwacji; jeżeli przedsiębiorca świadczy dodatkowo inne usługi niż te, których wykonania konsument żądał, lub dostarcza rzeczy inne niż części zamienne niezbędne do wykonania naprawy lub konserwacji, prawo odstąpienia od umowy przysługuje konsumentowi w odniesieniu do dodatkowych usług lub rzeczy;

9) w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;

10) o dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę;

11) zawartej w drodze aukcji publicznej;

12) o świadczenie usług w zakresie zakwaterowania, innych niż do celów mieszkalnych, przewozu rzeczy, najmu samochodów, gastronomii, usług związanych z wypoczynkiem, wydarzeniami rozrywkowymi, sportowymi lub kulturalnymi, jeżeli w umowie oznaczono dzień lub okres świadczenia usługi;

13) o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy.


Możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz dostęp do tych procedur:

Kupujący będący konsumentem ma możliwość skorzystania z pozasądowego sposobu rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. Informacje o sposobie dostępu do ww. trybu i procedur rozstrzygania sporów,  znajdują się pod następującym adresem: www.uokik.gov.pl, w zakładce „Rozstrzyganie sporów konsumenckich”.

Produkt tygodnia

Promocje




















Paczkomaty InPost

Paczkomaty InPost
Sklep jest w trybie podglądu

"Użytkowanie sklepu oznacza zgodę na wykorzystywanie plików cookies. Szczegółowe informacje w Polityce prywatności.".

 

{nocache:791629ccb3bcadd4b2ba4db7c1b67dcd#0}
Click Shop | Hosting home.pl